سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

رشد هزار برابری پرداخت زکات

پرداخت زکات درفاروج خراسان شمالی نسبت به سال گذشته رشد هزار برابری داشته است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، ،مدیر کمیته امداد شهرستان فاروج گفت: تاکنون کشاورزان و دامداران شهرستان فاروج امسال بیش از یک میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال زکات پرداخت کردند که در مقایسه انجام گرفته، این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هزار برابر رشد داشته است.

موسی الرضا نورانی با اشاره به اینکه سال گذشته در همین مدت بیش از ۱۰۰ میلیون ریال زکات جمع آوری شده بود ، تصریح کرد: بخشی از مبالغ زکات جمع‌آوری شده برای پرداخت به محرومان منطقه و رفع نیازهای آنان هزینه و بخش دیگری از آنها نیز برای احداث ، بهسازی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هزینه شده است..

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان نیز گفت: امسال ۲۳ واحد مسکونی شهری وروستایی با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذار شده است .

وی افزود:برنامه پیش بینی شده کمیته امداد فاروج در طول امسال واگذاری ۸ واحد شهری و۱۷ واحد روستایی بود که تا کنون در بخش روستایی بیش از ۱۱۳درصد از برنامه ها محقق شده است

وی دررابطه با طرح های خود کفایی کمیته امداد نیز اظهار کرد: حدود ۵۰ نفر از مددجویان تحت پوشش با استفاده از تسهیلات قرض الحسنه این نهاد توانستند اشتغالزایی کنند که در همین خصوص بیش از شش میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به این مددجویان پرداخت شده است.

نورانی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از سه هزار و۱۸۰ خانواده با جمعیتی برابر شش هزار و۱۲۰ نفر زیر پوشش کمیته امداد فاروج قرار دارند .

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.