سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ارومیه در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صادرات انگور به خارج از کشور از اولویتهای ما است

حضرت پور با اشاره به این موضوع گفت:باید بتوانیم بسترهای صاردات انگور را فراهم سازیم تا موجب گسترش اقتصاد کشاورزی شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، شهردار ارومیه در حاشیه جشنواره انگور در مصاحبه با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان مستقر در محل برگزاری جشنواره گفت: شهرداری متولی فروش محصولات کشاورزی در میادین است و بایستی نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و موجب رونق بخشیدن به فروش این محصولات گردیم.

وی همچنین در ادامه افزود: یکی از مشکلات صادرات انگور نبود زمینه برای صادرات به خارج از کشور است و بایستی این مشکلات با همت و برنامه ریزی مسئولان برطرف شود.

حضرت پور در خصوص برگزاری چندین ساله جشنواره انگور در ارومیه گفت: ما موفق شده ایم با برگزاری جشنواره انگور در طی سالهای متمادی این ظرفیت و پتانسیل محصولی کشاورزی استان را بشناسانیم و این را حضور کشورهای خارجی مثل : روسیه – ترکیه – عراق و کشورهای همجوار در جشنواره ثابت کرده است.

وی در خصوص صاردات انگور گفت:خوشبختانه ما صادرات را از 5 هزار تن به 20 الی 30 هزار تن برسانیم که این هم یکی از آثار جشنواره انگور است.

وی به افزایش تعداد غرفه های جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: این موفقیت در برگزاری جشنواره است که باعث شده تعداد درخواست شرکت کننده برای حضور در جشنواره زیاد شود و این نشان از حفظ جایگاه و استقبال خوب مردم است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بایستی ما مسئولین در شناسایی - برنامه ریزی و رفع مشکلات و همچنین ایجاد بسترهای اقتصادی و اشتغال همت مضاعف داشته باشیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.