سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رشد 15 درصدی افراد بازدیدکننده از شهرستان روانسر

در تابستان امسال 650 هزار نفر وارد شهرستان روانسر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان روانسر گفت: در تابستان امسال 650 هزار نفر وارد شهرستان روانسر شدند که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی داشته است.

سیف الله رنجبر افزود: در این مدت 220 هزار نفر از آثار دیدنی و گردشگر شهرستان روانسر دیدن کرده اند.

وی اظهار داشت: در این مدت 46 هزار نفر به مجموعه غار قوری قلعه وارد شده اند که 30 هزار و 170 نفر از جاذبه های داخل غار بازدید کرده اند.

رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری روانسر از رشد 16 درصدی اسکان مسافران نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: 212 هزار و 300 در چادرهای مسافرتی بوستان ها و حاشیه بلوارها ، دو هزار و 200 نفر در مراکز وابسته به آموزش و پرورش ، یک هزار و 100 نفر در طرح خانه مسافر و چهار هزار و 400 نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان یافته اند.

رنجبر اضافه کرد: در این ایام 250 مورد از اماکن بین راهی بازدید شده و سه هزار برگ بروشور معرفی شهرستان ، نقشه گردشگری استان و تراکت پیام های بهداشتی در بین مسافرین توزیع شده است.

غار زیبا و اعجاب آور قوری قلعه، غار کاوات، سراب روانسر، تپه موسایی، سراب جابری، طاق فرهاد، جنگل شبانکاره، ارتفاعات شاهو و طبیعت بکر منطقه از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری در شهرستان روانسر است.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.