سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سارق ازگوشی تلفن مالباخته رو دست خورد

سارقی که قصد داشت از نلفن همراه مالباخته استفاده کند به دام افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،فرمانده انتظامي سيرجان گفت: فردي که با سرقت تلفن همراه شهروندي سيرجاني و سواستفاده از حساب كاربري تلگرام مالباخته قصد ايجاد مزاحمت براي مخاطبان تلفن همراه اش داشت، سرانجام دستگير شد.

سرهنگ محمدرضا ايران نژادافزود : پس از انجام اقدامات فني و تخصصي متهم كه جواني 20 ساله و دانشجو بود شناسايي و در محل سكونت خود دستگير شد.

وی خاطر نشان کرد : در بازرسي از منزل متهم يك دستگاه تلفن همراه مسروقه ي ديگر نيز كشف و با بررسي مستندات و ادله ديجيتال بر روي تلفن همراه مسروقه مشخص شد متهم قصد مزاحمت و سوء استفاده از مخاطبان حساب كاربري شاكي در شبكه پيام رسان تلگرام داشته است.

وي با بيان اينکه جوان 20 ساله پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد، تصریح کرد : نداشتن اطلاعات کافي و واقف نبودن به قوانين جرايم رايانه اي يکي از دلايلي وقوع جرايم است.

فرمانده انتظامي سيرجان گفت :شهروندان در صورت داشتن پرسش و يا مساله اي در فضاي مي توانند به پليس فتا مراجعه كنند و مشکل خود را با کارشناسان اين پليس در ميان بگذارند و يا با شماره تلفن 40050010 موضوع را به پليس گزارش دهند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.