سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

همسايه آزار فضاي مجازي دستگیر شد

فردي که از طريق شبکه‌هاي اجتماعي با انتشار اکاذيب براي يکي از شهروندان ايجاد مزاحمت کرده بود توسط پليس فتای استان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئيس پليس توليد و تبادل اطلاعات انتظامي استان گفت: به دنبال شکايت يکي از شهروندان همداني مبني بر منتسب نمودن اعمالي برخلاف واقعيت، به پليس فتا مراجعه کرد و خواستار رسيدگي به موضوع را داشت که شناسايي عامل يا عاملان مزاحمت در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

اميني افزود: در تحقيقات اوليه شاکي اظهار کرد که «شخصي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي اقدام به انتشار عکس وي کرده با اين عنوان که صاحب اين عکس داراي مشکل رواني بوده و با تزريق گربه‌ها را مي‌کشد که به سرعت در سطح شهر همدان سپس در سطح کشور پخش شده و از اين طريق مشکلات فراواني براي بنده و خانواده‌ام ايجاد کرده است.

وي تصريح کرد: کارشناسان ما با انجام اقدامات فني و به کارگيري شگردهاي خاص پليسي، مجرم را شناسايي و پس از اخذ دستور مقام قضايي نهايتاً متهم را دستگير کردند.

اميني اظهار کرد: متهم که از همسايگان شاکي بوده در بازجويي‌هاي فني صراحتاً به بزه انتسابي اقرار کرد و هدف خود را از اين کار، لجاجت و گرفتن انتقام از شاکي به دليل مشکلاتي که در همسايگي با نامبرده داشته عنوان کرد.

رئيس پليس فتاي همدان در پايان ضمن بيان اين مطلب که متهم براي انجام مراحل قانوني به دادسرا فرستاده شد از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در فضاي مجازي، با شماره تلفن 2182674 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.