سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

جشنواره طراحی یادمان های شهدای گمنام غواص اهواز فراخوان داد

مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز از برگزاری جشنواره طراحی یادمان های شهدای گمنام اهواز در آبان ماه امسال و آغاز فراخوان به همین مناسبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز اظهار کرد: این شهرداری در نظر دارد با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خوزستان طراحی المان ها و یادمان های شهدای گمنام غواص مناطق سه گانه اهواز (محل خاکسپاری این عزیزان) را در قالب مسابقه برگزار کند.

وی افزود: این کار با هدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت های هنری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای غواص و ایجاد المان هائی در خور این شهدای مظلوم انجام می شود.

حاتمی کاکش بیان داشت: لذا تمامی علاقمندان، مهندسان، معماران، طراحان، معماران داخلی و هنرمندان را به شرکت در این جشنواره فرا خوانده ایم تا کارهای خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: در طراحی یادمان شهدای گمنام، موضوع جهت دهی ذهنیت طراحان به سمت یادمان های ماندگار، ایجاد فضاها، منظر، شاخصه های کالبدی بهینه و مناسب مد نظر قرار می گیرد و طرحها می بایستی دارای مفاهیم و نمادهای هنری ازقبیل شهادت، خلوص، صداقت، پاکی و گمنامی، عزت، مقاومت، شجاعت و جوانمردی و ...( به تشخیص طراحان) بوده و بازتولید خلاقی از مفاهیم ذکر شده باشد.

وی در خصوص شرایط و نحوه ی شرکت در مسابقه هم گفت: علاقمندان می توانند ازطریق مراجعه به سایت شهرداری اهواز به نشانی WWW.AHVAZ.IR و مطالعه شرایط شرکت در فراخوان، فرم شرکت در مسابقه را دریافت و پس از تکمیل آن به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند

این مقام مسئول اذعان داشت: شرکت کنندگان پس از ثبت نام اطلاعات تکمیلی می توانند مشخصات محل تدفین شهدا را دریافت نمایند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست مدارک و اسناد مسابقه را حداکثر تا تاریخ 30 مهر به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز امانیه تحویل دهند.

وی تاریخ داوری و اعلام نتایج را آخرین هفته ی آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

فرزین حاتمی کاکش در پایان تصریح کرد: به طرح های برگزیده باتشخیص هیات داوران جوایزی نفیس (نقدی و غیر نقدی) اهدا خواهد شد و به منظور تشویق بیشتر، نام طراح نیز در محل احداث بنا درج خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.