سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان

مسئولان فنی معدن باید به سامانه کاداستر تسلط کامل داشته باشند

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: کاداستر سامانه ای برای ثبت و صدور مجوزهای معدنی در استان است که مسئولان فنی معادن باید به این سامانه تسلط کامل پیدا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،محمود رضا کهرازهی در نشست با مسئولان فنی معادن استان اظهار داشت: مسئولان فنی معادن باید به صورت کامل به سامانه کاداستر معادن مسلط و هرگونه فعالیت معدنی نیز باید از طریق این سامانه انجام شود.

وی افزود: مسئولان فنی باید در زمینه رشد ارزش افزوده و مطلوبیت استفاده از مواد معدنی، رشد فناوری و بکارگیری فنون و روشهای نوین تلاش کنند.

وی حفظ بهداشت محیط کار و توجه به مسائل زیست محیطی را در معادن مهم دانست و عنوان کرد: تمامی مسئولان فنی معادن باید دوره ایمنی را طی کرده و گواهینامه آن را اخذ و برای ثبت نام و شرکت در این دوره به سازمان نظام مهندسی معدن مراجعه کنند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: تهیه تمامی طرحهای اکتشافی، گزارش پایانی عملیات اکتشاف، طرح بهره برداری معادن باید مطابق با نقشه های تهیه شده توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.