سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشاوره ازدواج بدون کارشناسی راه اندازی شده است/ جوانان را قربانی تصمیمات نادرست نکنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه نفس راه اندازی مشاوره ازدواج کاملا درست است، اما اقدام بدون کارشناسی موجب عدم موفقیت می شود.

عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: با وجود اینکه نفس راه اندازی مشاوره ازدواج کاملا درست است، اما اقدام بدون کارشناسی و احساسی موجب عدم موفقیت و هدر رفت هزینه ها می شود که در این میان جوانان باز هم قربانی تصمیمات حساب نشده می شوند.

وی تصریح کرد: راه اندازی مشاوره ازدواج به صورت رایگان در سراسر کشور امری بسیار پسندیده و تاثیر گذار در کمک به کاهش طلاق خواهد بود، چرا که دانایی توانایی است و آگاهی و مشورت، درآغاز هر کار، درصد خطا و انتخاب غلط را کاهش می دهد، بنابراین تصمیم وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی این مراکز در راستای افزایش ازدواج پایدار صحیح، اما حساب شده نیست.

عزیزی با اشاره به دلایل غیر کارشناسی بودن راه اندازی مراکز مشاوره ادامه داد: در صورتی این مراکز تاثیر گذار و موفق خواهند بود که تمامی نوبت های مشاوره قبل و بعد از ازدواج به صورت رایگان انجام شوند، چرا که در حال حاضر کشور به فرهنگ سازی این طرح برای کاهش طلاق و افزایش ازدواج نیازمند است و تا زمانی که بودجه ورزش از جوانان جدا و مستقل نشود، اقدام به راه اندازی چنین برنامه ها و تضمین موفقیت در اجرا، امری بعید به نظر می رسد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر این مراکز در سراسر استان های کشور راه اندازی شود و در نهایت به دلیل کمبود بودجه و مسائل دیگر، نیمه کاره رها شود، نتیجه حاصل از آن صرف هزینه کلان و باقی ماندن مشکلات جوانان به قوت خود خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.