عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان همان ساخت مسکن مهر را ادامه دهند و با تغیر مسکن مهر به اجتماعی با اسم ها بازی نکنند.

مسئولان ساخت مسکن مهر را ادامه دهند، با اسم ها بازی نکنندعبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت : اگر مسئولان قصد حمایت از مردم برای خانه دار شدنشان را دارند، همان طرح مسکن مهر را ادامه دهند و با تغیر مسکن مهر به اجتماعی با اسم ها بازی نکنند.

وی با بیان اینکه مسکن اجتماعی همان مسکن مهر است، افزود: چطور می شود که ادامه ساخت مسکن مهر نشدنی باشد اما مسکن اجتماعی که همان مهر است از زبان مسئولان طرحی موفق و حساب شده بیان می شود.

عزیزی ادامه داد: اگر قرار است ساخت مسکن اجتماعی با تغیرات کارشناسانه و طرحی حساب شده تکمیل شود، چرا مسئولان سعی در رفع اشکالات مسکن مهر نکرده اند تا هم هزینه های کلانی که در اجرای این طرح صورت گرفت از بین نرفته و هم زمان واگذاری مسکن را کاهش یابد.

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: مسئولان بهتر است با ادامه ساخت مسکن مهر مردم و خداوند را راضی نگه دارند نه اینکه برای سرگرمی و از سرباز کردن افراد بی بضاعت سعی در بازی با اسم ها کنند.

عزیزی گفت: متاسفانه در کشور ما از این دست طرح های نیمه کاره زیاد دیده می شود که این امر نه تنها ضربه بزرگی به اقتصاد جامعه وارد می کند، بلکه در این میان فقط مردم هستند که زیر فشار تصمیمات نادرست له می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
وااااااای خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
با ابن وضعیت گرونی دیگه کسی که از طبقه متوسط باشه هم نمی تونه خونه بخره چه برسه به زیر متوسط ها این مسکن هایی هم که دست یه عده دادن کافیه یه بار بارون بزنه تا سقف خونه نم میگیره خیلی وضعیف کشور نگران کننده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
دقیقا درسته مسکن اجتماعی همون مسکن مهره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
خداقوت عزیزی
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۳ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
افرین خدا خیرت بده حداقل نا امید نمیشیم
آخرین اخبار