سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

رودخانه دز مهمان خود را بلعید

یک گردشگر آبادانی در رودخانه دز غرق شد و 6 نفر دیگر با سرعت عمل ماموران نجات غریق از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول بیان کرد: مردی 30 ساله اهل آبادان عصر جمعه هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و در رودخانه غرق شد.

وی گفت: این حادثه ساعت 17:30 عصر جمعه به سامانه 125 گزارش شده و در پی آن گروهی غواص به محل حادثه اعزام شدند.

معظم فر اظهار داشت: در این حادثه شهروند آبادانی که به همراه جمعی از دوستان خود در حال شنا در منطقه چال کندی دزفول بود غرق شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: این حادثه حوالی سنگ شماره یک منطقه چال کندی دزفول رخ داد و گروه غواص اقدام به گشت زنی و جست و جوی برای یافتن جسد این فرد کردند اما جریان تند آب اجازه غواصی را نداد.

معظم فر اذعان داشت: با وجود 2 ساعت تلاش گروه غواص جسد این گردشگر آبادانی پیدا نشد.

وی همچنین از نجات 6 نفر از جمله 2 گردشگر از تهران و خرم آباد با تلاش و سرعت عمل ماموران نجات غریق خبر داد و گفت: این افراد هنگام شنا در رودخانه دز در اطراف آسیاب های آبی و منطقه تفریحی علی کله دچار حادثه شدند.

معظم فر خاطرنشان کرد: گروه نجات غریق مستقر در ساحل رودخانه دز در منطقه پایین دست پل سوم دزفول نیز 2 نفر را از رودخانه نجات داده که توسط پست ساحلی هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند که پس از درمان مرخص شدند.

از ابتدای امسال تاکنون 9 نفر در رودخانه دز و کانال های آبیاری غرق شده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.