مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از برخورد 1 دستگاه سواری با دیواره بتنی کانال در گتوند و برجای گذاشتن 1 کشته و 4 مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فریدون جعفریانفر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در برخورد 1 دستگاه سواری پژو 405 با دیواره کانال در جاده گتوند به شوشتر یک نفر جان باخت و 4 سرنشین دیگر این خودرو مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 21:40 دقیقه جمعه شب رخ داده افزود: 3 مصدوم حادثه به بیمارستان دزفول و 1 نفر دیگر نیز به بیمارستان شوشتر منتقل شده و تحت درمان می باشند.

کبری اکبرنژاد مسئول اورژانس بیمارستان کارون گتوند بیان داشت: در این حادثه خودرو سواری پژو با پنج سرنشین در مسیر گتوند به شوشتر و حوالی روستای کوشکک پس از انحراف از جاده به شدت با دیواره بتنی آبنمای کنار جاده برخورد کرده و واژگون شد.

وی افزود: بر اثر شدت برخورد خودرو با دیواره بتنی کنار جاده یک نفر از سرنشینان خودرو که مردی با 27 سال سن می باشد در دم جان باخت و چهار سرنشین دیگر نیز به شدت زخمی شدند.
اکبری نژاد اظهار کرد: 5  نفر سرنشین این خودرو مرد بودند.

جاده گتوند به شوشتر از سمت روستای کوشکک یکی از حادثه خیز ترین جاده های این شهرستان می باشد که اوایل امسال 80 درصد آن به طول10کیلومتر زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.