شهردار شوشتر بیان داشت: احداث بازارچه های محلی نقش موثری بر روی درآمدزایی مستقیم شهرداری ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب فلسفی زاده شهردارشوشتر اظهار کرد:فعالیت این بازارچه ها در زمنیه اشتغال نیز بسیار کارگشا هستند.

وی افزود: شهرداری شوشتر پس از اخذ تسهیلات مورد نیاز، سه بازارچه محلی در سه منطقه مختلف شهر همچون؛ فرهنگشهر و محدوده مقام صاحب الزمان احداث خواهد کرد.

فلسفی زاده گفت: در این زمان حدود ۳۰ درصد اعتبارات این تسهیلات محقق شده است. روند فیزیکی احداث بازارچه اول حدود ۵۰ درصد شده و بازارچه دوم نیز به مرحله مناقصه رسیده است. بازارچه سوم در این زمان در مرحله طرح و برنامه ریزی قرار دارد.

شهردار شوشتر تصریح کرد: به طور حتم پس از اتمام ساخت، این سه بازارچه به صورت قراردادی واگذار خواهند شد. اجرای این طرح به افزایش فرصت های شغلی و کاهش حجم تردد در هسته مرکزی شهر و کاهش ترافیک منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: احداث این بازارچه حدود ۲۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

فلسفی زاده همچنین در خصوص اولین زیرگذر کمبربندی این شهرتصریح کرد: نقشه های اجرایی این طرح تدوین شده و روند فیزیکی احداث این زیرگذر در حال انجام گرفتن است. به طور حتم این زیرگذر که در نوع خود جز اولین ها در این شهر محسوب می شود نقش بی بدیلی در کاهش بار ترافیک در سطح شهر ایفا می کند.

شهردار شوشتر عنوان داشت: پروژه اتصال منطقه فرهنگ شهر به منطقه شوشتر نو نیز از طریق بلوار ملاصدرا و پل پرنیان در حال انجام گرفتن است که این پروژه تاکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.