سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات قهرمانی استان تهران آبهای آرام قایقرانی برگزار شد

مسابقات قهرمانی استان تهران آبهای آرام قایقرانی تیم مردان در دو رشته برگزار و اسامی پاروزن برتر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: مسابقات قهرمانی استان تهران آبهای آرام در سه گروه سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو مسافت ۲۰۰ متر و هزار متر و در ماده های کایاک و کانو انجام شد.

 همچنین مسابقات ماده کیندر بوت در گروه سنی نوجوانان و در مسافت ۲۰۰ متر برگزار شد که پرهام کوشکیان، بردیا پیروز فر و بردیا پارسا محتشم به ترتیب سکوهای اول تا سوم رقابتها را ار آن خود کردند. 

مسابقات در ماده کایاک و کانو در مسافت ۱۰۰۰متر در دریاچه آزادی برگزار شد که در رشته کایاک بزرگسالان، علیرضا جهان نما، پوریا شریفی و مسعود شاهپوری مقام اول تا سوم رقابت ها را به دست آوردند و در رشته کانوی همین مسافت معراج محمد زاده و محمد کریمی و سروش رضوانیان سکوهای اول تا سوم رقابتها را به دست آوردند. 

رقابت ها در گروه سنی جوانان و در رشته کایاک و کانو هزار متر برگزار شد که در رشته کایاک کوروش فرجی، سینا اطاعتی و آروین حیدر زاده به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته کانو هزار متر جوانان آرمین بحری و دانیال چشمه مقام و طاها مقدم مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین مسابقات قهرمانی استان تهران   در ماده کایاک و کانو ۲۰۰ متر مردان برگزار شد که در ماده ۲۰۰ متر کایاک بزرگسالان میثم فتاحی، پوریا شریفی و علیرضا جهان نما به ترتیب سکوهای اول تا سوم رقابت ها را به دست آوردند و در رشته کانو بزرگسالان همین مسابقات سید سروش رضوانیان و هومن کریمی اول و دوم شدند.

رقابتها در رشته ۲۰۰ متر جوانان کایاک برگزار شد سینا اطاعتی و کوروش فرجی و پارسا امیدوار مقام اول تا سوم را به دست آوردند و در ماده کانو مسافت ۲۰۰ متر جوانان آرمین بحری و دانیال چشمه و طاها مقدم اول تا سوم شدند.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.