سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تکمیل پروژه ‌های راه و شهرسازی کشور نیازمند به 130 هزار میلیارد تومان است

تکمیل پروژه ‌های راه و شهرسازی کشور نیازمند به 130 هزار میلیارد تومان است که پارسال تنها دو هزار و 200 میلیارد تومان به این پروژ‌ ها اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: وابسته بودن اقتصاد کشور به نفت همواره مشکلاتی را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه هر سال بودجه کشور بر مبنای قیمت نفت تعیین می‌شود، افزود: در این راستا به سبب عدم تحقق درآمد ها، اعتبارات پیش‌ بینی شده برای پروژه‌ های عمرانی به موقع تخصیص پیدا نمی‌ کند.
رضایی با اشاره به اینکه پروژه‌ های حوزه راه و شهرسازی کشور با اعتبار 130 هزار میلیارد تومان در دست اقدام قرار گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور های توسعه یافته بر مبنای یک کالای تثبیت شده بوده و بر این اساس درآمد های پایدار را تعریف می‌کنند، ادامه داد: کشور ما باید به این سمت رهنمون شود.
خداداد عزیزی مدیرکل گمرکات استان فارس با اشاره به جایگاه و نقش گمرک در توسعه و رونق اقتصادی جامعه خاطر نشان کرد: اقتصاد بر مبنای نفت باید جایگزین منابع دیگر شود چرا که این منبع محدود بوده و همواره دستخوش فراز و نشیب ‌های سیاسی است.
خداداد عزیزی با اشاره به جایگاه برتر گمرک در بخش درآمد زایی و رونق اقتصادی کشور از صادرات به عنوان یک بسته سیاستی دولت یاد کرد که گمرک موظف به عملیاتی شدن آن است.
وی به ظرفیت شهرستان جهرم در تولید محصولات باغی اشاره کرد و بیان کرد: تشریفات گمرک در محل تولید کالا قابل انجام است اما نیازمند زیرساخت‌ های فیزیکی و الکترونیکی دارد که مخابرات استان جهت برطرف کردن مشکل در گمرک جهرم قول مساعد داده است.
رحیمی تصریح کرد: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان شهرستان باید با حمایت و پشتیبانی از گمرک جهرم به رونق و توسعه آن کمک کنند.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.