سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

رژیم خبیث آل سعود صلاحیت مدیریت حرمین شریفین را ندارد

نمایند ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در منطقه و حوادث منا گفت: این شجره خبیثه صلاحیت مدیریت حرم امن الهی را ندارد .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، ؛ آیت الله دری نجف آبادی در جمع نمازگزاران جمعه شهر اراک رژیم آل سعود را خاندان و شجره خبیثه خواند و گفت: این رژیم خبیث از هیچ جنایاتی در منطقه به ویژه در یمن ، عراق ، سوریه ، بحرین  و لبنان  کوتاهی نکرده و با بی کفایتی باعث شهادت بیش از7 هزار نفر زائر بیگناه در حرم امن الهی در حادثه منا شد.
امام جمعه اراک شهر اراک افزود :در جریان حادثه منا و مسجد الحرام بیش از 467 نفر از هموطنانمان از مناطق مختلف کشور و دو نفر از استان مرکزی با لبان تشنه به شهادت رسیدند این در حالی است که رژیم آل سعود نه تنها عذرخواهی ساده ای هم از ملت و دولت ایران نکرد بلکه این روزها مدعی هم شده و گستاخی می کند .
آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید امت اسلام با تشکیل کمیته حقیقت یاب این جنایات را پیگیری کنند و مدیریت حج را به دست همه مسلمانان بسپارند.
وی ادامه داد: آل سعود با پول نفت دهانها را بسته است و مجامع بین المللی هم واکنشی نسبت به این جنایات نشان نداده است .
عضو مجلس خبرگان رهبری به جنایات آل خلیفه و برخورد با شیخ عیسی قاسم  از علمای دینی این کشور اشاره کرد و گفت : این رژیم پلید با حمایت ال سعود دست به سرکوب مسلمانان می زند و مزدور این رژیم جنایتکار است .
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همچنین  به در پیش بودن روز عرفه و عید قربان و دهه ولایت و امامت اشاره کرد و مردم را به شرکت در مراسم دعای عرفه و استفاده بردن از مواهب این ایام خجسته  در اماکن مقدسه مصلی ها  و مساجد دعوت کرد .
آیت الله دری نجف آبادی همچنین یاد و خاطره آیت الله طالقانی ، آیت الله شهید مدنی امام جمعه سابق شهر تبریز را گرامیداشت .
انتهای پیام/ ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.