سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تولید بیش از 30 هزار دستگاه خودرو در ایران خودروی تبریز

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: با شکست رکورد تولید سال قبل درشهریور ماه سال جاری 30 هزار و 116 دستگاه خودرو توسط ایران خودرو تبریز تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مختار اصغری با اعلام این خبر افزود: ایران خودرو تبریز در نیمه شهریور سال 1395، موفق به گذشتن از مرز تولید 30 هزار و 116 دستگاه خودرو شد که این میزان تولید برابر با کل تولیدات این شرکت در سال 94 است. 

وی گفت: با شکسته شدن رکورد سال قبل ، این شرکت به بیشتر اهداف خود در سال جاری دست یافته و ایران خودرو تبریز اولین خودروساز شمالغرب کشوراست که توانسته است بیش از 30 هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال جاری تولید کند.

وی افزود: نرخ سرانه تولید در این شرکت نیز با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده و هر نفر در واحد تولید در سال جاری به طور میانگین50 دستگاه انواع خودرو تولید کرده است. 



قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو تبریز همچنین به تفکیک تولید محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این شرکت 9 هزار و 723 دستگاه انواع آریسان بنزینی و دوگانه سوز ، 19 هزار و 384 دستگاه سمند مالتی پلکس XU7 و یک هزار و 150 دستگاه سمند EF7(بنزینی و پایه گازسوز) تولید کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت خط تولید فعلی شرکت در گذشته برای وانت باردو طراحی و اجرا شده بود ، مکانیزه نمودن خط تولید ، اعمال تغییرات عمده مهندسی و تمهیدات لازم جهت نصب تجهیزات صنعتی روز دنیا را از اولویت های مهم و اساسی مهندسی این شرکت در سال جاری ذکر کرد.

وی همچنین با بیان ورود سمند EF7 از ابتدای سال جاری به چرخه تولید ایران خودرو تبریز گفت : برنامه تولید 70 هزار دستگاه از این حودرو در دو نوع بنزینی و پایه گازسوز در سال 95 در دستور کار شرکت قرار گرفته است.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام بنده یکی از کارکنان این شرکت هستم و برای خودم وظیفه میدونم که خدمت هم وطنان عزیز عرض کنم که این تو این رکورد شکنی شعبان بی مخ عملا کیفیت فدای کمیت شده و محصولات این شرکت کیفیت بسیار بسیار پایینی دارند....