گروه صنعت خودرو آذربایجان از چهار روز دیگر تولید خودروی ام جی 360 را آغاز می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان  در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه گروه صنعت خودرو آذربایجان شرکتی کاملا خصوصی است، گفت: این شرکت ظرف یک و نیم سال اخیر با انعقاد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با گروه خودروسازی سایک موتور چین ایجاد شده است تمامی آورده های این شرکت بین شرکت ایرانی و چینی پنجاه پنجاه می باشد.

نقدی افزود: فاز اول فعالیت این شرکت با تولید محصولی با عنوان MG360 از چهار روز دیگر آغاز می شود. محصولات تولید شده از اوایل سال 2017 به بازار عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی تبدیل استان آذربایجان‌شرقی به قطب سوم خودروسازی در کشور را از مهم ترین اهداف این سرمایه گذاری مشترک عنوان کرد و ادامه داد: در فازهای بعدی فعالیت سعی می کنیم تا سهام 50 درصدی طرف چینی را نیز خریداری کنیم و با انتقال تکنولوژی و دانش فنی ساخت خودرو به داخل کشور تولید آن را بومی سازی نماییم.

نقدی تاکید کرد: کارخانه این شرکت ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال را داراست اما تولید آینده این محصول متناسب با نیاز و تقاضای مصرف کنندگان خواهد بود. هر چه کشش بازار مصرف کنندگان بیشتر باشد میزان تولید محصول را افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان افزود: برای سال 2017 میزان تولید 10 هزار دستگاه خودرو را برنامه ریزی کرده ایم.

وی ادامه داد: در این چرخه گروه صنعت خودرو آذربایجان تولید کننده این خودرو بوده و شرکت MG پارس نیز عرضه کننده آن به بازار خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اشتغال زایی بالای این مجموعه در استان خاطرنشان کرد: به طور مستقیم در فاز اول فعالیت شرکت حدود 900 نفر نیروی انسانی جذب می شوند. در فازهای بعدی نیز حدود 1500 نفر به این تعداد اضافه می شوند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.