سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

رقابت های تیراندازان قهرمانی کشور جام شهدای مدافع حرم

متقیان نژاد دبیر هیأت تیراندازی استان قم گفت: از اعزام تیراندازان قم به رقابت با حریفان شرکت کننده در مسابقات کشوری با عنوان جام شهدای مدافع حرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور با عنوان جام شهدای مدافعین حرم از امروز چهارشنبه هفدهم شهریور ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هفدهم شهریور و مدافع حرم برگزار می‌شود.

 دبیر هیأت تیراندازی استان قم بیان کرد:هیأت تیراندازی استان آذربایجان شرقی در شهر ارومیه از امروز به مدت سه روز میزبان تیراندازان و تیم‌های شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در مسابقات تیراندازی قهرمانی مردان ایران خواهد بود نمایندگان قم نیز در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این دوره از رقابت ها در تلاش برای کسب عناوین برتر باید در دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مردان به رقابت بپردازند.

متقیان‌نژاد عنوان کرد:124 تیرانداز در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی به مدت سه روز تا روز جمعه نوزدهم شهریور ماه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی اضافه کرد: بعد از پایان پیکارهای تیراندازی بخش مردان، نوبت به مسابقات بانوان می‌رسد و این رقابت‌ها در روزهای 24 تا 26 شهریور ماه به میزبانی هیأت تیراندازی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و قم بدون تردید در این میدان نیز حضور پیدا می‌کند.

متقیان‌نژاد در ادامه اظهار کرد: در رشته تپانچه بادی سه نفر از بهترین‌های تیراندازی قم یعنی محمود جعفرغفار، هادی باقری و علی محمدی‌صرمی با حریفان خود رقابت می‌کنند و در رشته تفنگ بادی نیز علی‌اصغر کلهر، حامد غرباقی و هادی غرباقی به میدان می‌روند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.