متقیان نژاد دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیم نظام مهندسی قم با پیروزی برابر هیئت تیراندازی بوشهر، قهرمان نیم فصل لیگ دسته اول تیراندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور به پایان نیم فصل خود رسید و تیم نظام مهندسی ساختمان قم توانست با برتری بر حریف خود، صدر نشینی خود در این رقابت‌ها را تداوم ببخشد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم بیان کرد: تیم نظام مهندسی قم در لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور است در این مسابقه در تهران برابر تیم هیئت تیراندازی استان بوشهر قرار گرفت و توانست در هر ۲ بخش تپانچه و تفنگ بادی حریف خود را شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان نیم فصل شود.

وی افزود: پس از تیم نظام مهندسی قم و دانشگاه تهران، تیم هیئت تیراندازی کرمانشاه قرار گرفته است ضمن اینکه در ۲ بخش تیم تفنگ و تپانچه نیز نظام مهندسی ساختمان قم و دانشگاه تهران با کسب امتیاز مساوی در رشته تفنگ و نظام مهندسی ساختمان قم و پاس جوان نیز در تپانچه در صدر قرار گرفتند.

متقیان‌نژاد بیان داشت: پس از برگزاری مرحله مقدماتی و مشخص شدن تیم برتر در انفرادی رشته تفنگ بادی، مجید نامداری از دانشگاه تهران با کسب امتیاز ۶۱۷ در مکان اول، محمد حسین شریف‌زاده از آموزش پرورش آذربایجان غربی با کسب امتیاز ۶۱۰ در مکان دوم و محمدرضا بختیاری از هیئت کرمانشاه با کسب امتیاز ۶۰۸ در مکان سوم ایستادند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار