فصل جدید مسابقات لیگ تیراندازی در باشگاه شهید مهدی زین الدین استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛با پایان یافتن اولین هفته از  لیگ تیراندازی بانوان استان قم  در باشگاه تیراندازی شهید زین الدین تیم‌های برتر این مسابقات مشخص شدند.

در این مسابقات که روز جمعه با شرکت ۴ تیم، اداره مخابرات استان قم، بسیج مهندسین، نظام مهندسی ساختمان قم و باشگاه تیراندازی شهید مهدی زین الدین به انجام رسید  در بخش تفنگ بادی، تیم‌های اداره مخابرات، نظام مهندسی ساختمان با پیروزی بر حریفان خود توانستند به عنوان برترین تیم‌های این هفته معرفی شوند.

در بخش تپانچه بادی تیم اداره مخابرات بر حریف خود پیروز شد و تیم نظام مهندسی ساختمان و باشگاه شهید زین الدین به تساوی دست یافتند. در این راستا در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، نرجس کولیوند از بسیج مهندسین در مکان اول، سیده رؤیا صبح خیز از اداره مخابرات در مکان دوم و مریم کیامهر از اداره مخابرات  در مکان سوم ایستادند.

در رده بندی تپانچه بادی نیز، زهرا زارعی از باشگاه شهید زین الدین در مکان اول، ریحانه حیدری از اداره مخابرات در مکان دوم و خدیجه هاشمی از اداره مخابرات در مکان سوم قرار گرفتند.

همچنین هفته اول مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم در بخش مردان برگزار شد و  رده بندی تیمی و انفرادی در دو رشته تفنگ و تپانچه با حضور ۴ تیم  ۴ تیم، اداره مخابرات استان قم، بسیج مهندسین، صدرا سیستم و لبنیران مشخص شد.

در بخش تفنگ و تپانچه بادی تیم‌های صدرا سیستم و  شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران با پیروزی بر حریفان خود توانستند به عنوان برترین تیم‌های این هفته معرفی شوند به طوری که در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، هادی غرباقی از تیم صدرا سیستم در مکان اول، حامد غرباقی از بسیج مهندسین در مکان دوم و سید محمدصادق چاوشی از شرکت لبنیران در مکان سوم ایستادند.

در پایان مسابقات برگزار شده، رنکینگ تپانچه این پیکارها نیز مشخص شد و محمود جعفر غفار از صدرا سیستم در مکان اول، هادی باقری از بسیج مهندسین در مکان دوم و یحیی شاطریان از شرکت لبنیران در مکان سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار