سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دوره های آموزشی برای کارکنان سوادآموزی آذربایجان غربی

به منظور آموزش و توانمند سازی دست اندرکاران امر سوادآموزی و ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان ادارات حوزه سواد آموزی دوره های آموزشی و توجیهی برگزار گردید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: براساس سیاست های سال95 سازمان نهضت سوادآموزی وتاکید مقام عالی وزارت مبنی بر افزایش توانمند سازی نیروی انسانی دوره های آموزشی امسال برای 82 نفر از کارکنان سوادآموزی دوره برگزار شد.

محمد رضا نجفی افزود: این کلاس ها برای کارکنان اعم از روسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان براساس دوره های تعریف شده درسیستم سامانه L TMS بصورت 16 ساعته و 24 ساعته و پس از نیاز سنجی لازم و باحضور مدرسین وزارتی و بصورت متمرکز استانی تشکیل شد.

وی بیان کرد: مجوز دوره رهبری آموزشی بمدت 24 ساعت ویژه مدیران مراکز یادگیری محلی و راهنمایان تعلیماتی نیز از معاونت پژوهش برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اخذ شده که به محض صدور ابلاغ در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد ، دوره آموزشی و توجیهی به منظور آماده سازی آموزش دهندگان برای سال جاری و افزایش مهارت تدریس سوادآموزان در سطح شهرستانها و مناطق تابعه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.