معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان عملکرد این معاونت در طول یکسال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ابراهیم محمدی با اشاره به تحقق رویکرد سیاست وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اجرای 70 درصد دوره های آموزشی بصورت تخصصی و 30 درصد به صورت عمومی اظهار داشت : 77.6 درصد دوره های آموزشی سال 94 به صورت مشارکتی و بدون اعتباردولتی اجرا شد که با صرفه جویی مالی همراه بود.

وی از عقد قرارداد با 4 نفر مجری طرح های تحقیقاتی نهضت سواد آموزی با جذب مبلغ 240 میلیون ریال خبر داد و گفت: برگزاری هجدهمین برنامه معلم پژوهنده با معرفی یک نفر به عنوان منتخب کشوری و 30 نفر به عنوان منتخب استانی، تشکیل 24 کمیته پژوهشی در مناطق آموزشی بخشی از توفیقات این معاونت در طول یکسال گذشته بود.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان با اشاره به عملکرد این معاونت در حوزه نیروی انسانی، کاهش میزان حق التدریس، کاهش کد 99 ( کد مازاد ) با صرفه جویی 5/7میلیارد تومان در سال تحصیلی 95-94 ، استخراج نیازنیروی انسانی استان برای سال های آینده، تهیه شناسنامه نیروی انسانی و ساماندهی مجتمع های روستایی و شهری از مهمترین توفیقات این حوزه عنوان کرد.

محمدي بيان داشت: آموزش و پرورش استان در سه سال گذشته در ثبت نام الکترونیکی دانش آموزی استان آذربایجان غربی در سمانه سناد رتبه های اول تا سوم در سطح کشور را کسب نمود.

وی از اجرای مرحله اصلی آزمون بین المللی پرلز و لیترسی در سطح 11 مدرسه منتخب مناطق آموزشی استان خبر داد و افزود: تهیه بانک اطلاعات پژوهشگران فرهنگی در استان آذربایجان غربی، استقرار کامل نظام جامع برنامه ریزی در استان و راه اندازی ویدئو کنفرانس تحت وب نیز با تلاش مجموعه معاونت پژوهش و نیروی انسانی استان محقق شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.