سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

پایش زیست محیطی و نمونه برداری صنایع

پایش زیست محیطی و نمونه برداری صنایع در میاندوآب انجام شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب گفت: تعداد 12 واحد صنایع مختلف شامل واحدهای شن وماسه رودخانه ای،لبننی ،رب سازی و...در شهرستان میاندوآب مورد پایش قرارگرفته و با نظارت مستقیم کارشناسان محیط زیست توسط آزمایشگاه معتمد ازاین واحدها نمونه برداری انجام شد.

محمدیان در ادامه گفت: به دنبال انجام پایش های دوره ای صنایع مختلف در سطح شهرستان با هدف بررسی آلایندگی آنها،کنترل و جلوگیری ازآلودگیهای زیست محیطی از جمله پسابهای خروجی ، تعدادی از واحدهای صنایع شن و ماسه ،لبنی ،رب سازی،کارواش و... جهت بررسی وضعیت موجود فعالیت در این واحدها مورد بازدید میدانی کارشناسان پایش اداره قرار گرفتند و همچنین با نظارت مستقیم کارشناسان مربوطه توسط آزمایشگاه معتمد نمونه برداری از پساب خروجی این واحدها و بررسی پارامترهای مختلف انجام شد که در صورت وجود هرگونه آلودگی اخطاریه های لازم صادر می شود .

وی افزود:با توجه به اهمیت حفظ منابع محیط زیست از تأثیرات مخرب آلودگیها وتحقق اصل توسعه پایدار ، پایش صنایع مختلف و بررسی و کنترل پارامترهای آلودگی زیست محیطی آنها به صورت مستمر و جدی در اداره محیط زیست میاندواب دنبال می شود.

وی خاطر نشان کرد: که در حال حاضر بیشتر صنایع شهرستان به ارائه گزارش خوداظهاری در پایش اقدام نموده ودر موارد معدودی که به این کاراقدام نکرده اند در اسرع وقت ملزم خواهند شد تا به صورت دوره ای و منظم گزارشات مربوطه را از طریق نمونه برداریهای آزمایشگاه معتمد ارائه نمایند .

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.