رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: امسال 151 صنف آلاینده به شهرک صنفی مهاباد منتقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،صادق قادری با اشاره به عملکرد مرداد ماه شهرستان مهاباد اظهار داشت: در مرداد ماه امسال علاوه بر تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه رفع موانع تولید شهرستان مهاباد، پایش واحدهای صنعتی به پایان رسیده و کمیته تنظیم بازار ستاد خدمات سفر تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد تصریح کرد: امسال 151 صنف آلاینده به شهرک صنفی مهاباد منتقل می‌شود.

وی با اشاره به تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی مهاباد بیان کرد: در ماه گذشته یک هزار و 367 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان مهاباد انجام شد.

قادری با بیان اقدامات بخش صنایع گفت: در این باره نیز ضمن پایان پایش واحدهای صنعتی شهرستان و اعلام آخرین وضعیت آنها، پنج فقره جواز تاسیس صادر و شش فقره تمدید شد.

به گفته وی، معرفی 28 مورد واحد صنعتی و معدنی به سازمان تامین اجتماعی برای استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای نیز صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد از صدور 48 پروانه کسب عادی جدید، تمدید 11 پروانه کسب و صدور شش پروانه کسب جدید ایثارگران خبر داد و گفت: از سوی دیگر آموزش و آزمون قانون نظام صنفی برای 65 نفر از متقاضیان پروانه کسب و ابطال 20 فقره پروانه کسب از سایت ایرانیان اصناف نیز انجام شد.

قادری اظهار داشت: در این بازه زمانی، پیگیری انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی اتاق اصناف با دانشگاه علمی کاربردی شماره سه مهاباد به منظور ساماندهی آموزش اصناف و هیات سازمان‌های صنفی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اقدامات بخش نظارت و بازرسی این اداره بیان کرد: مرداد ماه امسال یک هزار و 302 مورد بازرسی صورت گرفته و سه تخلف کشف شد که ارزش ریالی تخلفات مکشوفه 130 میلیون و 419 هزار و 70 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد به عملکرد واحد آرد و نان اشاره کرده و گفت: در این باره 132 مورد بازرسی صورت گرفت و 17 تخلف مکشوفه ثبت شد که ارزش آنها شش میلیون و 649 هزار و 650 ریال بوده است.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: مهاباد ، انتقال ، معدن ، شهرک ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.