سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

پرداخت 963 کمک هزینه ازدواج به مددجویان استان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: 963 کمک هزینه ازدواج با اعتبار بیش از 12 میلیارد ریال به زوج های جوان زیر پوشش کمیته امداد در سالجاری پرداخت شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی گفت: کمک هزینه پرداختی به هر نو عروس 20 میلیون ریال و هدیه به داماد نیز پنج میلیون ریال بوده است.

وی گفت: یکهزار و 900 زوج جوان پشت نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد هستند.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: تامین کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد استان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج آسان، ساده زیستی زوج های جوان و افزایش بستر اسلامی و اعتقادی در زمینه ازدواج است.

محبی بیان کرد: توجه به نیازهای جوانان و تامین بستر مناسب ازدواج علاوه بر گسترش این فرهنگ حسنه زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه را به نحوی مطلوب فراهم می کند.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای نوعروسان را یکی دیگر از برنامه های این نهاد عنوان کرد و گفت: دوره های آموزشی با هدف آشنایی با اصول و مهارت های زندگی برای 600 زوج جوان زیر پوشش استان در سالجاری برگزار شد.

محبی تصریح کرد: برای استحکام بنیان خانواده ها برنامه های آموزشی و مشاوره ای مختلفی با هدف آموزش سبک زندگی، همسرداری و تربیت صحیح فرزندان برای جامعه هدف برگزار که یکی از نتایج موفق آن پایین بودن طلاق در خانواده مددجویان کمیته امداد است.



انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.