سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اردبیل آماده جذب سرمایه گذاران خارجی در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی است

استاندار اردبیل از آمادگی ها برای جذب سرمایه گذاران غیردولتی و خارجی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش گفت: با توجه به سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری دولت تدبیر و امید در شمال استان برای تبدیل اراضی دیم به کشت آبی، فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در این منطقه وجود دارد و باید از ظرفیت سرمایه گذاری و فناوری بخش های غیردولتی در این زمینه ها بهره برد.

وی افزود: 13 مورد زمینه های جذب سرمایه گذاری در استان اردبیل تعریف شده که از جمله می توان به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اشاره کرد که هم اکنون آنچنان که باید بازده مناسبی ندارد و فناوری و تجهیزات آن نیز به روز نیست اما با استفاده از روش های جدید مشارکت در سرمایه گذاری می توان نسبت به استفاده از فناوری های نوین و افزایش بهره وری این مجموعه اقدام کرد.

وی افزود: بی. او. تی. و بی. ال. او. تی. از جمله روش هایی است که می توان با استفاده از آنها سرمایه گذاران کشورهایی مانند روسیه را در زمینه احیای کشت و صنعت مغان جذب و حتی آنها را نسبت ایجاد کشت و صنعت های نوین و راه اندازی واحدهای کشت گلخانه ای با هدف صادرات ترغیب کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.