سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

دعوت رسمي فدراسيون كاراته تركيه از جواد سليمي

دعوت رسمي فدراسيون كاراته تركيه از جواد سليمي داور جهاني كشورمان براي قضاوت در مسابقات ليگ جهاني كاراته –تركيه

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئولان فدراسیون ترکیه در آستانه برگزاری مسابقات لیگ جهانی كاراته در استانبول از جواد سلیمی داور جهاني كشورمان رسماً دعوت به‌ عمل آورده تا برای قضاوت در مسابقات فوق که از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ شهریور ماه برگزار ميگردد به استانبول برود.

جواد سلیمی در مورد دعوت مسئولان فدراسیون کاراته ترکیه برای حضور در مسابقات لیگ جهانی استانبول گفت: پس از دعوت رسمی که از سوی مسئولان فدراسیون کاراته ترکیه و ارسال بلیط هواپیمای اینجانب صورت گرفت ،این موضوع را طی جلسه ای که با سید حسن طباطبایی، سرپرست محترم فدراسیون كاراته داشتم در میان گذاشتم و با توجه به موافقت ایشان ،در تاریخ‌های ذکر شده در این مسابقات برای قضاوت به همراه دوتن از داوران بین المللی حضورداریم . امیدوارم با قضاوت هاي خوب بتوانیم نماینده خوبی برای کاراته کشورمان باشیم.

لازم به ذكر است دو تن از داورهای بین المللی کاراته سرکار خانم المیرا گوزل زاده و آقاي فرشاد مناف نژاد نيز از استان آذربايجان غربي همراه سلیمی در اين مسابقات قضاوت خواهند کرد و جواد سلیمی مسئولیت هدایت هیئت کاراته استان آذربایجان غربی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.