دبیر کل کمیته داوران فدراسیون جهانی گفت:با توجه به بالا بودن سطح مسابقات کاراته در ایران و ارومیه ،این کشور قابلیت برگزاری مسابقات کاراته را دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، خاویر اسکالانته در حاشیه اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در گفتگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:این دوره از مسابقات در سطح بالا و با شرایط ویژه ای برگزار می شود.

وی با تاکید به اینکه مسابقات از سطح بالایی برخوردار است ادامه داد: کشورایران و شهرستان ارومیه قابلیت برگزاری مسابقات جهانی را نیز دارند.

خاویر اسکالانته افزود:کاراته ایران از پیشنیه خوبی برخوردار است به طوریکه هم اکنون شاهد برگزاری مسابقات بین المللی در سطح بالا هستیم و مدال آوران زیادی در کاراته ایران وجود دارند که این آینده روشنی برای پیشرفت در این رشته ترسیم می کند.

دبیر کل کمیته داوران فدراسیون جهانی به داوران ایرانی نیز اشاره کرد و گفت: داوران ایرانی تجربه کافی در قضاوت را دارند و برای اینکه سطح قضاوت داوران افزایش پیدا کند 12 داوران جهانی نیز در این مسابقات حضور دارند.

خاویر اسکالانته گفت: از الان برای برگزاری سیزدهمین مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی که سال آینده در کشور ایران و ارومیه برگزار خواهد شد لحظه شماری میکنم و مطمئن هستم سال آینده سطح مسابقات از امسال بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.