مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی؛

اسکالانته برای برگزاری مسابقات سال آینده لحظه شماری می کند

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت:خاویر اسکالانته برای برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه لحظه شماری می کند.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، عبدالله چمن گلی در حاشیه دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در گفتگو اختصاصی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:افتخار می کنم که مسابقات بین المللی کاراته به میزبانی ارومیه برگزارشد.

وی ادامه داد:برگزاری چنین رخداد های مهم بین المللی باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان و نوجوانان می شود.

چمن گلی با اشاره به نظر اسکالنته داور جهانی کاراته در مورد سطح مسابقات کاراته گفت: اسکالانته برترین داور جهان برای برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته در ارومیه لحظه شماری می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی افزود:از سال 93 که مسابقات بین المللی در شهر ارومیه برگزار می شود،روز به روز به نفرات تیم ملی اضافه شده و این نشان دهنده سرمایه گذاری در ورزش استان است.

چمن گلی به المپیک 2020 ژاپن اشاره کرد و گفت:کشور ایران در رشته کاراته جزء کشور های رده بالا و مطرح است و امیدوارم در المپیک 2020 ژاپن کشور ایران حداقل سه مدال خوشرنگ در رشته کاراته کسب کند.

وی افزود: نگاه دولت نسبت به ورزش خیلی خوب شده و این باعث شده که سطح ورزش بالا برود و هم انگیزه بازیکنان و جوانان و نوجوانان افزایش پیدا کند.

چمن گلی گفت:از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای پیشرفت ورزش آذربایجان غربی و ارومیه استفاده خواهم کرد تا بازیکن های در سطح قهرمانان جهان داشته باشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.