سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

بهره برداری بیش از یکصد طرح در آخرین روز از هفته دولت در گیلان

126 طرح عمرانی امروز به مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛57 طرح عمرانی با حضور حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صومعه سرا افتتاح شد.

برای اجرای این طرح های راهسازی روستایی ، هادی روستایی و گازرسانی 300 میلیارد ریال هزینه شد.

از فومن خبر رسید 11 خانه مددجویان کمیته امداد ، یک طرح راهسازی ، 2 طرح برق رسانی و یک طرح آموزشی با 5 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری امروز در این شهرستان افتتاح شد.

25 طرح راهسازی و تولیدی به همراه خانه های مددجویان کمیته امداد با 48 میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه در رودبار هم افتتاح شد.

از آستارا هم گزارش رسید 10 طرح فرهنگی ، آبرسانی ، عمران شهری و مسکن مددجویان با 12 میلیارد و 410 میلیون ریال هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

رودسری ها هم امروز شاهد افتتاح 9 طرح عمران روستایی ، تولیدی ، آبرسانی ، برق رسانی ، عمران شهری و گردشگری با 22 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری بودند.

یک بوستان و یک طرح کشاورزی با 63 میلیارد ریال هزینه در آستانه اشرفیه هم امروز به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.5 طرح عمرانی و تولیدی با 52 میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری هم با حضور نوش آبادی معاون حقوقی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در ماسال افتتاح شد.2 طرح گردشگری و گازرسانی با 79 میلیارد ریال در لاهیجان و یک طرح گازرسانی با 70 میلیارد ریال هزینه در سیاهکل هم امروز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.


انتهای پیام/اص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.