سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمالا عباس و نتانیاهو به زودی دیدار می‌کنند

یک مقام فلسطینی از دیدار مستقیم احتمالی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدار احتمالی رئیس تشکیلات خودگردان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک برای بررسی روند سازش خبر داد .

این منبع روز یکشنبه به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: محمود عباس و بنیامین نتانیاهو در آینده نزدیک دیدار و درباره امکان  از سرگیری مذاکرات میان  تشکیلات خودگردان و اسرائیل گفتگو خواهند کرد. 

این منبع بلندپایه  تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: «در حالی که رایزنی‌ها و  تماس‌ها  از جانب  روسیه  و مصر برای بررسی امکان ازسرگیری گفتگوهای صلح ادامه دارد، طرف فلسطینی برای از سرگیری گفتگوها اعلام امادگی کرده است.»

این منبع تاکید کرد  مقامات  روسیه و مصر با هدف ازسرگیری مذاکرات صلح که از چند سال پیش متوقف شده است، می کوشند  دیدگاههای  مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل را به هم نزدیک کنند  و این در شرایطی است که تنش های امنیتی و سیاسی میان طرفین در سال‌های اخیر بیشتر شده است.

درهمین حال روزنامه یدیعوت آحارونوت  رژیم صهیونیستی در شماره دیروز خود  با انتشار گزارشی اعلام کرد  محمود عباس و بنیامین نتانیاهو  اول اکتبر (10 مهر) در مسکو دیدار خواهند کرد و این دیدار با میانجی‌گری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است نشست های مقدماتی برای  دیدار عباس، نتانیاهو و پوتین آغاز شده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: محمود عباس پنجشنبه گذشته با دو مقام اسرائیلی دیدارکرده بود و مقامات اسرائیلی در پایان دیدار تاکید کردند امکان از سرگیری گفتگوها بسیار زیاد است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.