سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

55 پروژه برق رسانی در استان اردبیل به بهره برداری رسید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بهره برداری از 55 پروژه برق همزمان با هفته دولت در مناطق مختلف این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: این پروژه ها در 5 محور برق رسانی مناطق شهری و روستایی، مسکن مهر شهری، توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و تامین روشنایی در مناطق شهری و روستایی اجرا شده است.

وی گفت: این پروژه ها در حوزه تامین برق بخش های مختلف توزیع، پروژه های تامین روشنایی برق، پروژه های نیرو رسانی، طرح های کاهش تلفات، تجهیز و راه اندازی مرکز کنترل دیسپاچینگ، تامین برق با استفاده از پنل های خورشیدی، فاز دو برق رسانی به تونل سرچم، احداث فیدر 20 کیلو ولت جدید و برق رسانی به روستاهای بی برق استان اجرا شده است.

علیزاده گفت: از پروژه های افتتاحی دولت چهار پروژه مربوط به نیر، شش پروژه در اردبیل، دو پروژه در سرعین، چهار پروژه در نمین، پنج پروژه مربوط به پارس آباد، شش پروژه مربوط به مشگین شهر، چهار پروژه مربوط به خلخال، پنج پروژه مربوط به کوثر، پنج پروژه در گرمی و پنج پروژه در بیله سوار است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از طرح های یاد شده نقش مهمی در پایداری شبکه و توسعه خدمات رسانی به مشترکان برق دارد اظهار کرد: در شهرستان نیر پروژه های برق رسانی اعم از تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خود نگهدار شهر نیر به طول 25 کیلومتر و احداث 4/2کیلومتر خط 20 کیلو ولت هوایی رینگ فیدر نیر به کورائیم افتتاح شد.



انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.