سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

برگزاری همایش مدیران دوره ابتدایی در یزد

همایش مدیران دوره ابتدایی نواحی یک و دو یزد در پژوهشکده آیت الله خاتمی مرکز استعدادهای درخشان یزد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یزد؛ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با تأکید بر لزوم فراهم آوردن زمینه هرچه با شکوه تر مدارس گفت: مدیران مدارس، با مدیریت مطلوب و فراهم آوردن امکانات لازم روز اول مهرماه و برنامه های بازگشائی را در اذهان دانش آموزان ماندگار کنند.  

محمد حسن رادمنش با تشریح برنامه های حوزه معاونت آموزش ابتدائی در سال تحصیلی جدید، افزود: باید جهت انسداد مبادی بیسوادی و جذب کامل دانش آموزان پایه اول تلاش شود.

وی بهره مندی از مشارکت همه جانبه والدین در امور مدرسه را از دیگر برنامه های آموزش ابتدائی ذکرکرد و گفت: امسال ارتباط والدین با مدرسه بیشتر خواهد شد و در این رابطه یک لوح فشرده برای برای آشنائی والدین در اختیار آنها گذاشته می شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد بر ضرورت تشکیل جلسه شورای آموزگاران و انجمن اولیا و مربیان قبل از آغاز سال تحصیلی در مدارس تأکید و بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت های درون و برون مدرسه ای برای ارتقای مسائل تعلیم و تربیت یک ضرورت است.

رادمنش، بررسی نرخ ارتقاء پایه‌های مختلف، معرفی مراکز توسعه مراکز اختلال یادگیری، ممنوع بودن توصیه به استفاده از کتاب کار به صورت عمومی از طرف معلمان و سبک سازی کیف دانش آموزان را به مدیران یادآوری نمود و افزود: حضور 380 فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان فرصت مغتنمی است که مدیران مدارس باید به نحو شایسته از آن بهره برداری کنند.
 
بیان چالش ها و مشکلات مدارس از جمله  کمبود فضای آموزشی، فرسودگی فضای آموزشی، عدم برگزاری دوره های ضمن خدمت و تعدد طرح و برنامه ها توسط دو تن از مدیران مدارس، تشریح برنامه های اداره دوره دوم ابتدائی، تشریح دستورالعمل و برنامه های مرتبط با تحصیل اتباع خارجی، تشریح طرح حیاط پویا و تقدیر از معاون آموزش ابتدائی سابق ناحیه 2 از برنامه های همایش مدیران دوره ابتدایی نواحی یک و دو یزد، بود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.