سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

آغاز پذیرش دانشجوی بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی

جهاددانشگاهی شهرستان بجنورد بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی دانشجو می پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه شهرستان بجنورد گفت : در این مرکز برای دو نیمسال مهر و بهمن سال جاری دانشجوی بدون آزمون می پذیرد.

مریم یزدان‌پناه افزود : افراد می‌توانند از امروز تا 14 شهریور سال جاری برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای اطلاع از آخرین جزئیات و رشته‌های موجود این مرکز به آدرس مراجعه www.bojnourd.iastjd.ac.ir و کانال تلگرامی telegram.me/unijahadboj

کنند، گفت : این مرکز آموزش عالی در مهرماه سال جاری در چهار رشته‌ کاردانی حرفه‌ای امور بانکی، کاردانی حرفه‌ای حسابداری مالی، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی حرفه‌ای حقوق ثبتی دانشجو می‌پذیرد.

یزدان‌پناه افزود : برای ورودی بهمن امسال، در رشته‌های کاردانی حرفه‌ای امور فرهنگی، کاردانی حرفه‌ای بازاریابی، کاردانی حرفه‌ای حسایداری دولتی و کاردانی فن‌آوری اطلاعات، اینترنت و شبکه‌های گسترده دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی افزود: به متقاضیان وام دانشجویی، تخفیف شهریه برای نفرات اول تا سوم هر رشته، تخفیف شهریه برای نفرات برتر مسابقات ورزشی استان و تخفیف شهریه برای فعالان تشکل‌های دانشجویی اعطاء می‌شود.

دفترچه انتخاب رشته با پذیرش برای دو نیمسال مهر و بهمن 95 منتشر می‌شود و به این ترتیب دانشجویانی که بهمن ماه فارغ‌التحصیل می‌شوند از هم‌اکنون می‌توانند برای ادامه تحصیل ثبت‌نام کنند و در ورودی بهمن دانشجو شوند.

مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به‌عنوان بزرگترین مرکز علمی کاربردی خراسان شمالی با 16 کدرشته فعال است.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.