سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

راه اندازی اولین صندوق خیریه قرآنی در ماهشهر

صندوق خیریه قرآنی پیامبر اعظم(ص) در ماهشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن حلافیان، مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) بندر ماهشهر گفت: این صندوق با نام صندوق خیریه قرآنی پیامبر اعظم(ص) برای اولین بار در شهرستان راه‌اندازی شده است.

حلافیان با بیان اینکه این صندوق از پنج‌شنبه ۴ شهریورماه به طور رسمی در شهرستان راه اندازی شد، افزود: این صندوق ویژه حمایت مالی از فعالیت‌های قرآنی است و تاکنون بیش از ۳۰ نفر در این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: این صندوق با جمع‌آوری حداقل ۲۰۰۰۰ ریال از هر نفر با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی مؤسسات، حمایت از برگزیدگان مسابقات و برگزاری محافل قرآنی راه‌اندازی شده است.

مدیر مؤسسه قرآنی خاتم‌الانبیاء(ص) ماهشهر از آغاز ثبت‌نام در مهدقرآنی این مؤسسه ویژه خردسالان ۳ تا ۵ سال خبر داد و افزود: ثبت‌نام در این مهد از امروز ۶ شهریور ماه آغاز شده است. در این مهدقرآنی روزانه سه ساعت و نیم آموزش‌های قرآنی و علمی به خردسالان ارائه خواهد شد.

حلافیان  با بیان اینکه این مهد ظرفیت پذیرش ۸۰ خردسال را دارد،گفت: ۸ مربی و کمک مربی در زمینه آموزش‌های قرآنی با این مؤسسه همکاری می‌کنند.

وی  هدف از برگزاری دوره‌های قرآنی ویژه خردسالان را آشنایی هر چه بیشتر کودکان با مبانی دینی و قرآنی و ایجاد زمینه مناسب جهت تربیت دینی آنها عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.