کاروان شمیم وحی بندرماهشهر در مناطق محروم تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مجتبی عبادی، مؤسس کاروان شمیم وحی شهرستان ماهشهر با اشاره به اینکه این کاروان فعالیت خود را به صورت رسمی به مدت یک ماه است که آغاز کرده است، گفت: این کاروان از ۱۹ قاری و حافظ قرآن و یک گروه تواشیح ۶ نفره تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این کاروان با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی در مناطق و روستاهای محروم شهرستان فعالیت می‌کند، افزود: این فعالیت‌ها شامل برگزاری محافل و مسابقات قرآنی در این مناطق است.

عبادی با اشاره به اینکه ۲۱ روستا در شهرستان ماهشهر وجود دارد، گفت: در این کاروان برنامه‌ریزی شده است که در هر ماه در دو روستا محافل و مسابقات قرآنی برگزار شود.

وی بابیان اینکه این محافل و مسابقات به صورت قربه الی الله برگزار می‌شود، افزود: هدف دیگر این کاروان حفظ آمادگی قاریان جهت شرکت در مسابقات و دیگر محافل قرآنی است.

عبادی با اشاره به اینکه این کاروان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماهشهر قصد برگزاری محفل قرآنی ویژه ایتام این شهرستان را دارد، گفت: ان شاءالله با کمک خیرین شهرستان این کاروان می‌تواند در ساخت و ساز مساجد و حسینیه‌ها در مناطق محروم نیز همکاری کند.

مؤسس کاروان شمیم وحی شهرستان ماهشهر افزود: در ضمن برگزاری این محافل و مسابقات در مناطق محروم، استعدادیابی قرآنی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.