طرح قرآنی رحله درشهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آبادان گفت: دوره ۵۵ روزه حفظ قرآن کریم به صورت شبانه‌روزی ویژه پسران ۱۶ تا ۲۲ سال در آبادان و به صورت رایگان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام حسین بهادری افزود: در این طرح به آموزش حفظ ۴ جزء قرآن کریم، تفسیر، احکام و دوره‌های اخلاقی پرداخته می‌شود. در این طرح که از نیمه تیرماه آغاز شده است و تا ۱۲ شهریورماه ادامه می‌یابد، ۶۰ قرآن‌آموز در حال آموزش هستند.

وی با اشاره به اینکه مدرسان این دوره از شهر قم آموزش‌ها را بر عهده دارند، گفت: طرح رحله در پایگاه بسیج شهدای شیرالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) آبادان و توسط دو حافظ کل قرآن کریم این پایگاه مدیریت می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آبادان با بیان اینکه این دوره به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود، افزود: رایگان برگزار شدن این دوره باعث تشویق جوانان به حفظ قرآن شده است. هزینه‌های این دوره با کمک خیران و عموم مردم تأمین شده است.

وی هدف از برگزاری این دوره که ویژه پسران ۱۶ تا ۲۲ سال است را تربیت افراد قرآنی و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با تربیت میلیونی حفاظ قرآن کریم عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.