سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیبه

کسب 41 مقام کشوری در مسابقات فرهنگی هنری

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، عملکرد های خود را در طول یکسال گذشته را تشریح کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، قدرت اله قاسمی اظهار کرد: در شش‌ماهه اول سال تحصیلی 95-94، تعداد 249هزار و 855 دانش آموز به اردوها و بازدیدهای (علمی، ورزشی، فرهنگی، هنری، تفریحی و زیارتی) اعزام شده اندکه این آمار با جمع‌بندی آمار شش‌ماهه دوم در یک سال افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

قاسمی از اجرای 777 نشست تربیت سیاسی اجتماعی با حضور مقامات بلندپایه سیاسی، اداری و مذهبی موجود در سطح نواحی، شهرستان‌ها و مناطق خبر داد و گفت: این نشستها با شرکت74هزار و 781 نفر در طول سالتحصیلی 95- 94 و با هدف افزایش بینش سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان برگزار شد.

وی با بیان اینکه 41 نفر از دانش آموزان استان آذربایجان غربی در مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی 95- 94 حائز رتبه های برتر شدند؛ افزود: این مقام ها در رشته های تک نوازی ، تئاتر، نشریه الکترونیکی ،بازیگری، گریم، نمایش صحنه ای، عکاسی ، تذهیب و سرود محلی آذری کسب شده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: 382 نفر از دانش‌آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری استان به مرحله کشوری این مسابقات اعزام شدند.

قاسمی به عملکرد معاونت در حوزه اقامه نماز اشاره کرد و از اقدامات خود گفت و همچنین از احیاء مراکز دارالقران آموزش و پرورش استان ازافزایش مراکز از 9 مرکز به 21 مرکز نسبت به پارسال خبر داد وخاطر نشان کرد: تجهیز مراکز دارالقرانها، برگزاری دوره توانمند سازی مدیران مراکز دارالقران و فعال سازی اتوماسیون اداری دارالقرانهای مناطق از مهمترین اقدمات صورت گرفته در این حوزه می باشد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.