تودیع و معارفه علی مناهی رئیس جدید اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این جلسه اظهار کرد: هنرستان های استان در جذب دانش آموزان موفق بودند و افق آتی مدارس فنی و حرفه ای روشن خواهد بود.

اردشیر سید سیاحی با بیان اینکه امسال اولین سال برای نظام سه ساله هنرستانهاست؛ افزود: توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای جزو برنامه های اموزش متوسطه است چراکه مهارت آموزی جز سیاستهای کلان نظام آموزشی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می باشد.

وی در پایان با تقدیر از تلاشهای حسن مهدی زاده رئیس پیشین اداره رئیس جدید اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش استان، علی مناهی را به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی کرد.

علی مناهی رئیس جدید اداره رئیس جدید اداره فنی و حرفه ای و کارو دانش اداره کل آموزش و پرورش استان نیز مستندسازی فعالیتها، راه اندازی وب سایت اطلاع رسانی اداره فنی و حرفه ای آموزش و پرورش استان، نظارت مستمر بر هنرستانها، تبلیغ در خصوص رشته های فنی و حرفه ای، تکریم ارباب رجوع، تجهیز، در آمد زایی و سلامت مالی هنرستانها را از مهمترین برنامه های خود عنوان کرد.

در این جلسه توحید برزگر نیز به عنوان کارشناس آموزش متوسطه نظری اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.