سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزین:رکوردم را در حضور مسئولان ارتقا دادم.

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت:حضور مسئولان در تمرینات امروز انگیزه ای شد تا رکوردم را ارتقا دهم.

مجيد فرزين در گفتگو با گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در حال حاضر در اردوى تمرينى براى حضور در بازي هاى پارالمپيك ٢٠١٦ ريو هستيم . همچنين باعث افتخار است كه رضايى يكى از مسئولان مملكت در محل تمرين وزنه بردارن پارالمپيك حضور يافت.

وى در ادامه عنوان كرد: حضور مسئولان در اردوها و تمرينات باعث افزايش روحيه ملى پوشان مى شود و آنها در كشورهاى بيگانه مى توانند افتخارآفرينى كنند. 

فرزين درباره ركوردش در تمرين امروز گفت: ركورد زنى خواست خدا است و ورزشكار با اراده خداوند و تلاش بسيار مى تواند در مسابقات بين المللى ركوردهاى خوبى بزند. خدا را شاكرم كه در حدى هستم كه بتوانم براى كشورم افتخار آفرينى كنم. 

وى در ادامه عنوان كرد: من در وزن ٨٥ كيلو ركورد ٢٣٦/٥به نام خودم ثبت كردم كه با حضور دبير تشخيص مصلحت نظام توانستم نيم كيلو ركورد جهان را ارتقا بدهم. 

ملى پوش پارالمپيكى وزنه بردارى درباره ناداوری دراين رشته تصريح كرد: ورزش حرفه اى به صورتى است كه پيش بينى مدال آورى در آن بسيار سخت است اما در كل با توكل به خدا به روى تخته مى روم. حق كشى در پارالمپيك هم شده است اما هر چه خدا بخواهد همان مى شود. 

فرزين درباره ناداوری هيات ژوری در حق سليمى گفت: من هم از اين موضوع ناراحت شدم و احوال سليمى را درك مى كنم. وى با همه تلاشش نتوانست به هدف خود برسد.

وى در پايان خاطر نشان كرد: در سالهاى گذشته حق خورى در پارالمپيك بوده اما خيلى كم  ناداوری  رخ مى دهد. به هر حال اتفاقی است که رخ داده و  متاسفانه بهداد سليمى نتوانست در المپيك موفق شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.