سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

لزوم افزایش سمن ‌ها در آستارا

سازمان ‌های مردم‌ نهاد در پیشبرد اهداف جامعه نقش تاثیرگذاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا  با اعلام این خبر در نشست مشترک ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: در حال حاضر فقط دو سازمان مردم‌ نهاد کانون مهرورزان جوان در حوزه پژوهشی و کانون بانوان مهرآفرین در آستارا فعال هستند.

وحید خاصی‌ پور با تأکید بر لزوم افزایش سمن ‌ها در آستارا افزود: با توجه به جمعیت جوان این شهرستان، تعداد سازمان‌‌ های مردم‌نهاد - سمن ‌ها- در آستارا کافی نیست.

وی با بیان اینکه نهادهای دیگر نظیر تبلیغات اسلامی در زمینه سازمان‌ های مردم‌نهاد با محوریت اعتقادی و مذهبی مجوز صادر می‌کنند، گفت: آستارا شهرستانی گردشگری بوده و به همین دلیل باید تعداد سازمان‌ های مردم‌ نهاد آن افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در آستانه هفته ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) یادآور شد: با یک تصمیم‌گیری درست و برنامه‌ریزی هدفمند از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، می‌توان تمام برنامه‌های مرتبط با این هفته را مدیریت کرد.

خاصی پور خاطرنشان کرد: در طول هفته ازدواج در شهرستان می‌توان نمایشگاه و یا مراکز مشاوره با محوریت ازدواج سالم و آسان برای جوانان برپا کرد.


انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.