سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اجرای برنامه های هفته دولت در آبادان با محوریت ایجاد نشاط اجتماعی

برنامه های هفته دولت با رویکرد اجتماعی و محوریت ایجاد نشاط اجتماعی در آبادان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آبادان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: اجرای سیاستها، برنامه ها و راهبردهای مشخص و معین شده همچون قبل و با استفاده از تجارب و دستاوردهای موجود بایستی مورد توجه دستگاههای اجرایی شهر در برنامه های هفته دولت باشد.

محمدرضا حقیقت  افزود: هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاوردهای دولت در قالب اجرای طرحها و برنامه های مختلف در بخشهای گوناگون است که بایستی دستگاههای دولتی با اجرای برنامه های متنوع و ارائه دستاوردهای خود در جهت افزایش مقبولیت نظام و دولت بکوشند.

وی با اشاره بر تلاش دولت در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، نظامی و اقتصادی که موفقیت های زیادی را نیز برای کشور به همراه داشت، از موضوع برجام به عنوان یکی از شاخص ترین و موفق ترین کارکردهای دولت در حوزه بین الملل نام برد و گفت: دستگاههای دولتی نیز بایستی با تاسی از دولت در جهت ارائه خدمات بیشتر و مطلوبتر به مردم بکوشند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آبادان با تاکید دوباره بر اجرای برنامه های هفته دولت با رویکردی اجتماعی و جامعه محور، بر باورپذیر بودن و اقنا کننده بودن برنامه ها نیز تاکید کرد.

حقیقت از برجسته سازی اقدامات و ملموس کردن برنامه ها به عنوان دیگر ملاحظات در اجرای برنامه های هفته دولت نام برد و افزود: نگاه مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی وی، جامع ترین و کامل ترین کلامی است که بایستی با تاسی از این شعار دست به اقدام و عمل زد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.