۲ نمایشگاه مختلف دستاوردهای ادارات در هفته دولت در آبادان راه اندازی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آبادان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت در این شهرستان گفت: در هفته دولت دو نمایشگاه یکی با مشارکت ارگانهای مرتبط هر واحد در سطح استان و در محل نمایشگاه بین المللی اهواز برگزار می شود و دیگری به شکل مجازی و با مراجعه ادارات به سایت اینترنتی مربوطه و تکمیل پرسشنامه و الحاق اطلاعات خواسته شده برای نمایش عملکردی آنها تعریف شده است.

حقیقت افزود: آئین های درون سازمانی ویژه ادارات ، شرکتها و دستگاههای اجرایی به عنوان دیگر برنامه های قابل اجرا در هفته دولت برگزار می شوند.

 وی از برپایی نمایشگاه دستاوردها و فعالیتهای سه ساله دستگاههای اجرایی به صورت مقایسه ای در قالب شاخصهای تعریف شده هر اداره، استفاده از امکانات شهری برای نصب بنرها و شعارهای مرتبط با هفته دولت، اجرای برنامه های شاد هنری برای محوریت ایجاد فضای نشاط آور و پاسخگویی به مردم و ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه و جراید در قالب نشست های خبری و ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای متبوعه به عنوان دیگر برنامه های هفته دولت نام برد.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار آبادان افزود: بازخوانی رهنمودهای امام راحل در خصوص خواست های وی از دولت ، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگرو انجام دیدارهای عمومی با مردم در مناطق مختلف شهری از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته دولت است.

حقیقت ضمن تاکید بر مستند سازی برنامه های هفته دولت از سوی برنامه ریزان ادارات در قالب جداول و پوستر و یا تهیه فیلم گفت: سه پروژه شاخص در هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و کشور در آبادان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ، از پروژه تکمیل بلوار ساحلی بهمنشیر با صرف اعتباری معادل ۴۲ میلیارد ریال، دبستان ۶ کلاسه حاج منصور ظهراب پور در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۷۰ متر مربع و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس و ادراه آموزش و پرورش آبادان و پایانه مسافری درون استانی به عنوان سه پروژه قابل بهره برداری در هفته دولت نام برد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.