سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

اولین کتابخانه خیرساز در روستای حاج حسن میاندوآب

درمراسمی از خیرین کتابخانه ساز شهرستان میاندوآب تجلیل شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مراسم تجلیل از خیرین کتابخانه ساز با عنوان "اولین کتابخانه خیرساز در روستای حاج حسن مکریان" شهرستان میاندوآب با حضور مسولین و اهالی این روستا برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام حسن‌زاده امام جمعه شهرستان میاندوآب گفت: مطالعه باعث پرورش اندیشه است، اگر چنانچه اندیشه ساخته شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب با وجود مشغله‌های زیاد در عرض چند سال اخیر نزدیک به هزار رمان خوانده‌اند، ایشان بهترین الگو برای افراد جامعه بوده و ما موظفیم در جهت ترویج فرهنگ کتاب و توسعه کتابخانه‌ها تلاش کنیم.

علی فیروز مدیرکل نهادکتابخانه های عمومی استان نیز در ادامه ی این مراسم افزود: آموزش، پایه ی پیشرفت جامعه است؛ مدارس و دانشگاه ها در مقطعی از زمان جامعه را آموزش می دهند اما کتابخانه‌ها در هر زمانی تمام افراد اجتماع را پوشش آموزشی می‌دهند.

وی در ادامه صحبتهای خود به کمبود اعتبارات دولت در امر تعمیر و تجهیز و ساخت کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و افزود: اکنون قدمهای مثبتی در کنار دولت از طرف خیرین کتابخانه‌ساز در شهرستانها ، بخصوص در شهرستان میاندوآب برای توسعه کتابخانه‌ها صورت گرفته که امید است این فعالیت‌های نیکوکارانه خیرین در شهرستان‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

علی آخوندیان مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان آذربایجان غربی، سعید مقدم بخشدار مرکزی میاندوآب وماموستا رحمانی امام جمعه روستای حاج حسن میاندوآب در ادامه ی این مراسم به اهمیت گسترش فضاهای فرهنگی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.