سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

افتتاح سه طرح درمانی با اعتبار 151 میلیارد ریال

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از افتتاح سه طرح مهم درمانی با اعتباری افزون بر151میلیارد ریال همزمان با سفر هیات دولت به استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرزاد وفایی درجمع خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد افزود: این سه طرح مهم شامل بخش اتاق عمل جراحی قلب، آنژیوگرافی و بخش مراقبت های ویژه جراحی قلب است.

وی میزان زیربنای این طرح ها را افزون بر 730 مترمربع اعلام کرد و گفت: اعتبارات هزینه شده در دو بخش عمرانی و خرید تجهیزات بوده است.

وفایی بیشترین میزان اعتبار هزینه شده در این طرح های افتتاحی را مربوط به اتاق عمل جراحی قلب با اعتباری افزون بر47 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: همزمان با افتتاح این سه طرح درمانی عمل جراحی قلب و آنژیوگرافی با حضور وزیر بهداشت انجام خواهد شد.

وفایی یکی از مزایای مهم راه اندازی این بخش ها را کاهش محسوس میزان مراجعه بیماران قلبی و عروقی و جراحی قلب به استان های همجوار بویژه استان فارس اعلام کرد.

وی تصریح کرد: تا قبل از طرح تحول سلامت به ازای هر یکهزار نفر 30 مورد به استان های همجوار اعزام می شدند ولی با شروع این طرح این میزان به حدود هفت در هزار رسید.

وفایی تصریح کرد: حدود سه تا چهار نفر از هفت نفر بیمار اعزامی به استان های همجوار مربوط به بیماران قلبی و انجام جراحی قلب و انژیوگرافی به دلیل نداشتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز بود که این معضل جدی نیز با تلاش دولت یازدهم و اجرای طرح تحول سلامت مرتفع شد.

وی از جذب دو پزشک فوق تخصص آنژیوگرافی و جراح قلب برای این بخش های افتتاحی خبر داد و گفت: 43 نفر پرسنل و کادر درمانی مورد نیاز این بخش ها نیز آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت یازدهم در سی امین سفر استانی خود روز یکشنبه هفته آینده میهمان مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

دکتر حسن روحانی ساعت 9:30 دقیقه روز یکشنبه 24 مرداد در جمع مردم یاسوج و در ورزشگاه تختی این شهر سخنرانی خواهند کرد.

دیدار با علما ،نخبگان و ایثارگران، شرکت در شورای اداری ، افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس و شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه های مهم سفر یک روزه ریاست جمهوری اسلامی ایران و دولتمردان یازدهم به کهگیلویه وبویراحمد است.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.