مدیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی گفت: هشت نمایش در چهارمین روز برگزاری این جشنواره در یاسوج اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمدعلی پیرسبزی گفت: زمان اجرای این هشت نمایش از ساعت 20 و 15 دقیقه تا 23 و 15 دقیقه امشب و مکان آنها نیز شامل سالن روباز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و میدان معلم، پارک ساحلی و پارک مهرورزی یاسوج است.

وی بیان کرد: این هشت نمایش شامل 'نذر رضا' از گناوه، 'راو' از سقز، 'جن' از یاسوج، 'برکت' از جزیره میناب بندرعباس، 'خال گردون' از سبزوار و 'کاکل' از تربت حیدریه و تعزیه های 'هرمز بلخی' از تهران و 'شاهچراغ' از اصفهان است.

پیرسبزی اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی، تعزیه و پرده خوانی در فرهنگ رضوی از مجموعه برنامه های چهاردهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) است که به میزبانی یاسوج برگزار می شود.

وی عنوان کرد: مراسم پایانی پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی، تعزیه و پرده خوانی در فرهنگ رضوی همزمان با آیین اختتامیه هشت جشنواره استانی رضوی ٢١ مردادماه امسال با حضور مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار خواهد شد.

آیین اختتامیه و تجلیل از برترین های پنجمین جشنواره ملی آیین های نمایشی، تعزیه و پرده خوانی در فرهنگ رضوی در سالن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

این جشنواره از 17 مردادماه 95 آغاز شد و به مدت پنج روز نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.