سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

اتصال لنده به خوزستان مهمترین مطالبه مردم

رئیس شورای اسلامی شهر لنده گفت: خروج لنده از بن‌بست تنها با توسعه راه‌های ارتباطی مسیر بوده و تدبیر دولت برای اتصال لنده به خوزستان تحفه ارزشمند به مردم این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محسن جعفری در نشست شورای اسلامی و شهردار لنده با اصحاب رسانه، با تبریک روز خبرنگار گفت: قلم دارای جایگاه و منزلت والایی بوده که خداوند متعال به آن قسم یاد کرده است.

وی افزود: رسانه‌ها با استفاده از پاکی و تأثیر قلم در جهت آگاهی‌بخشی و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، ارج نهادن به تلاش و همت پاک و بی‌آلایش انسان‌هایی است که در جهت توسعه و پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند.

جعفری یادآور شد: اخبار صحیح و سرشار از واقعیت همراه با نگاه موشکافانه و تأثیرگذار باعث ماندگاری لحظات و پویایی جامعه در ابعاد مختلف شده است.

وی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی خبرنگاران بیان واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی به موقع است که عامل رشد و اصلاح امور جامعه و سعادت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده به انتقادات و تحلیل‌های رسانه‌ها و خبرنگاران از شرایط و اوضاع مختلف اشاره و ادامه داد: مسؤولان باید آستانه تحمل خود را بالا برده و با پذیرش نقدها زمینه و بستر اجرای صحیح امور را فراهم سازند.

جعفری یادآور شد: سفر رئیس جمهوری به استان ضرورت برنامه‌ریزی و بیان مشکلات و رساندن ندای مردم به گوش مسؤولان را دوچندان کرده و در این راه باید تعامل مناسبی میان خبرنگاران و مسؤولان صورت پذیرد.

وی با اشاره به مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان لنده گفت: اتصال لنده به خوزستان از جاده تشان مطالبه اصلی مردم در جهت خروج از بن‌بست بوده که نیاز است مسؤولان در این زمینه چاره‌اندیشی لازم را داشته باشند.

جعفری افزود: تحفه دولت تدبیر و امید به مردم شهرستان لنده ادامه جاده تراب ـ لنده و اتصال آن به جاده خوزستان از محل اعتبارات ملی است.

غلام‌محمد مونه‌زاده هم در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران شهرستان لنده از بی حاشیه‌ترین خبرنگاران استان کهگیلویه‌و بویراحمد هستند و عاملی در جهت وحدت و دوری از اختلاف افکنی هستند.

وی افزود: شورای اسلامی در نظر دارد میدان، بلوار و یا خیابانی را به نام خبرنگار نام‌گذاری کند تا همیشه یاد و خاطره خبرنگاران زنده نگه داشته شود.

عضو شورای اسلامی شهرستان لنده به مشکلات جامعه خبرنگاران لنده اشاره و یادآور شد: نداشتن تجهیزات سمعی و بصری و عدم جایگاه مناسب از مهمترین مشکلات خبرنگاران در  شهرستان لنده است.

مونه‌زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود مسؤولان و فرماندار نگاه ویژه‌ای به خبرنگاران داشته و زمینه فعالیت خبرنگاران به عنوان چشم و چراغ جامعه را فراهم سازند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.