سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

اختصاص 390 میلیارد ریال اعتبار به لایروبی اروندرود

390 میلیارد ریال اعتبار به لایروبی اروندرود اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری و تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان خرمشهر افزود: دولت تدبیر و امید به منظور لایروبی آبراه اروند در سمت ساحل ایران و خارج کردن مغروقه های باقی مانده از جنگ تحمیلی اقدام شایسته ای کرده و لایروبی از خط وسط به سمت عراق لازمه مجوز از وزارت امور خارجه است که در حال پیگیری و رایزنی است.

ولی الله حیاتی آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 220 تختخوابی شهید موسوی را یکی از اقدامات شایسته دولت برای رفع محرومیت در خرمشهر دانست و گفت:این بیمارستان با اعتبار اختصاص یافته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند احداث و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت و درمان خواهد بود.

وی  از تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی ردیف اعتباری از سوی دولت برای توسعه زیرساخت های شهری خرمشهر خبر داد و گفت:این مهم برای نخستین بار در ردیف بودجه ملی اختصاص یافته است.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند نیز در نیمه دوم سال جاری برای اصلاح، بهسازی و مرمت میادین و عمران شهری خرمشهر در نظر گرفته شد.

حیاتی آغاز عملیات اجرایی فاز نخست چهار خطه کردن مسیر اهواز – خرمشهر به طول پنج کیلومتر را یکی دیگر از اقدامات دولت در یک سال گذشته در این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.