سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سراوان؛

راه اندازی تشکل رسانه ای

لزوم راه‌اندازی تشکل رسانه‌ای در سراوان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛فرماندار سراوان بر لزوم راه‌اندازی اتاق فکر و تشکل رسانه‌ای قوی در حوزه خبرنگاری در این شهرستان تاکید کرد.

جلسه تجلیل و تکریم از اصحاب خبر و فعالان عرصه اطلاع رسانی شهرستان سراوان با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی و خبرنگاران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار سراوان در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، گفت: ایشان خبرنگار ساعی و کوشا بود که در خارج از مرز ایران برای دفاع از کشورمان ایران در مقابل کسانی قرار گرفت و به شهادت رسید که با محدود کردن تفکر خود هیچ گونه آزادی و آزاد اندیشی را نمی‌پسندیدند.
درویش نارویی افزود: اساسا رسالت یک خبرنگار و اصحاب رسانه تولید فکر و اندیشه در حوزه خبر است با توجه به اینکه در دنیای امروز که دنیای مدعی دموکراسی است رسانه‌ها اصلی‌ترین مولفه و شاخصه در جامعه دموکراتیک محسوب می‌شوند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در ایران و در دولت کنونی فضای مناسبی برای خبرنگاران و روزنامه نگاران ایجاد شده است تا بتوانند در تمامی زمینه‌ها به انتشار اخبار بپردازند که این خود نشان این است که دولت هزینه گزافی را در این زمینه تحمل می‌کند و متحمل هزینه‌ای سنگینی نیز شده است.
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.