سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در همدان

جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در همدان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ با حضور ورزشکاران 22 تیم از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد سراسر کشور جشنواره کشوری ورزش همگانی این دانشگاه با رقابت‌های طناب‌کشی بخش آقایان آغاز به کار کرد.

این جشنواره از صبح امروز به مدت 13 روز به میزبانی همدان و دانشگاه آزاد این شهر در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری خواهد شد.

به گفته مسؤولان این رقابت‌ها در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی با هدف افزایش روحیه نشاط و پویایی در دانشجویان برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها در بخش پسران از 17 تا 24 مردادماه و در قسمت دختران از 26 تا دوم  شهریورماه برگزار می‌شود.

صبح دوشنبه بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های طناب‌کشی با حضور 22 تیم از واحدهای تابعه دانشگاه آزاد سراسر کشور در سالن پوریای ولی واحد دانشگاه آزاد همدان برگزار و تیم‌های حاضر در چهار گروه تقسیم‌بندی شدند.

بر این اساس 22 تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی و دو گروه پنج تیمی تقسیم‌بندی شدند که قرار است به صورت دوره‌ای با هم به رقابت بپردازند.

گروه یک: گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، مرکزی، قم
گروه 2: خراسان شمالی، ایلام، کرمانشاه، تهران، لرستان و مازندران
گروه 3: زنجان، کردستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمان
گروه 4: قزوین، همدان، البرز، خوزستان، یزد

به گفته مسؤولان فنی این رقابت‌ها در مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که در مجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 480 کیلوگرم باشد.

مسابقات در سه وقت 45 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو تایم شود برنده خواهد بود.

این رقابت‌ها به صورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و در مرحله بعد تیم‌های برنده به مرحله نهایی و تیم‌های بازنده برای مشخص شدن تیم‌های 13 تا 22 با هم رقابت خواهند کرد.

گفتنی است، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/ د


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.